Тексты и переводы песен исполнителя Shania Twain

ПЕСНЯ (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here! (Wanna Get To Know You) That Good! 03 - FROM THIS MOMENT ON A Partir Deste Momento Ain't no Particular Way All Fired Up, No Place to Go Amneris' Letter Any Man Of Mine Any Man Of Mine Lyrics Any Man of Mine Black Eyes, Blue Tears Black Eyes, Blue Tears Lyrics Breathe C'est La Vie Cashing! Coat Of Many Colors Coat Of Many Colors Come On Over Come on Over Crime Of The Century Dance With The One That Brought You Don't Don't Be Stupid Don't Be Stupid (You Know I Love You) Don't Be Stupid (You Know I Love You) Don't Be Stupid (You Know I Love You) (with guide vocalist) Don't Be Stupid (You Know I Love You) Lyrics Don't Give Me That Once Over Don't be Stupid Don't be Stupid (you Know i Love You) Don't! Don't! Don’t be a stuped Forever & For Always Forever And For Always Forever And For Always Lyrics Forever and for Always From This Moment From This Moment On (Guest Vocal: Bryan White) From This Moment On (feat. Bryan White) God Ain't Gonna Getcha For That God Ain't Gonna Getcha For That Lyrics God Aint Gonna Getcha For That God Bless The Child God Bless The Child (Extended Remix) God Bless the Child Got A Hold On Me Got a Hold on me Half Breed Hate To Love Heart Is Blind Her Story Home Ain't Where His Heart Is Home Ain't Where His Heart Is (Anymore) Lyrics Home Ain't, Where His Heart Is (Anymore) моя любимая песенка Honey, I'm Home Honey, I'm Home Lyrics I & m Gonna Getcha Good I Ain't Goin' Down I Ain't Going Down I Ain't Gonna Eat My Heart Out Anymore I Ain't No Quitter I Came Here As A Friend I Lost My Heart (When I Found You) I Won't Leave You Lonely I'm Gonna Getcha (Good) Lyrics I'm Gonna Getcha Good! I'm Gonna Getcha Good! I'm Gonna Getcha Good! I'm Gonna Getcha Good! I'm Gonna Getcha Good! (Green) I'm Hold on to Love (to Save my Life) I'm Holdin' On To Love I'm Holdin' On To Love (To Save My Life) Lyrics I'm Holdin' On to Love (To Save My Life) I'm Jealous I'm Not In The Mood I'm Not In The Mood ! I'm Outta Here I'm Outta Here! I'm Outta Here!, (If You're Not In It For Love) If It Don't Take Two If You Wanna Touch Her Ask If You Wanna Touch Her, Ask If You're Not In It For Love If You're Not In It For Love I'm Outta Here If it Don't Take Two Im Gonna Get You Good In My Car In My Car In My Car (Blue) In my car (I'll be the driver) Is There Life After Love? Is There Life After Love? It Only Hurts When I Breathe It Only Hurts When I'm Breathing It Only Hurts When I'm Breathing (Green) It Only Hurts When I'm Breathing Lyrics It Only Hurts... It's Alright Juanita Juanita (Green) Ka Сhing Ka-Ching Ka-Ching - We live in a greedy little world-- that teaches every little boy and girl To earn as much as they can possibly-- then turn around and Spend it foolishly, Our religion is to go and blow it a Ka-Ching Lyrics Ka-ching! Leave Me Breathless Leaving is The Only Way Out Let & s go girls Lets Go Girl Looks Like We Made It Lost My Heart Love Love Gets Me Every Time Luv Eyes Luv Eyes Man I Feel Like A Woman Man I Feel Like a Woman Man! I Feel Like A Woman! Man! I Feel Like a Woman! Man! i Feel Like a Woman Mani I Feel Like A Woman Marry Me, Baby Me Esqueça Nah! No One Need's To Know No One Needs To Know No One Needs To Know Lyrics No One Needs to Know Once Over, (Don't Gimme That) Party For Two (With Billy Currington) Raining on Our Love Rhythm Made Me Do It Rock This Country Rock This Country Rock This Country! Lyrics Send It With Love She's Just Not A Pretty Face She's Not Just A Pretty Face She’s Not Just a Pretty Face Shoes Still Under The Weather Swingin' with My Eyes Closed Thank You Baby Thank You Baby (For Making Someday Come So Soon) Thank You Baby! (for Makin’ Someday Come So Soon) That Don't Impress Me Much That Don't Impress Me Much (Dance Mix Edit) That Don't Impress Me Much Lyrics That Don't Impress me Much That Good That Good! The Heart Is Blind The Woman In Me The Woman In Me The Woman in me (needs The Man in You) There Goes The Neighborhood Lyrics Today Is Your Day Two Hearts One Love Two Hearts, One Love Up Waiter! Bring Me Water Lyrics Waiter! Bring Me Water! Waiter! Bring me Water! We Got Something They Don't What A Way To Wanna Be! What Made You Say That What Made You Say That Lyrics What Made You Say That? What Made You Say That? What a Way to Wanna Be! Whatever You Do! Don't! When When He Leaves You When He Leaves You Lyrics When You Kiss Me When You Kiss Me (metro remix extended) When You Kiss Me Lyrics When You Kiss Me [Pop Album Version] When You Kiss me When he Leaves You Whose Bed Have Your Boots Whose Bed Have Your Boots Been Under Lyrics Whose Bed Have Your Boots Been Under? Wild and Wicked Woman In Me Needs The Man In You You Are Steel The One You Are Still The One You Lay A Whole Lot Of Love On Me You Lay a Whole Lot of Love on me You Win my Love You' Ve Got A Way With Me You're Still the One You've Got A Way You've Got A Way (Notting Hill Remix) You've Got A Way (Notting Hill Remix) You've Got A Way Lyrics You've Got Away You've Got a Way that dont impress me much

О нас

Хиты и не только: тексты песен русских и иностранных исполнителей

Права

Все тексты и переводы представлены для ознакомления. Права на тексты песен, переводы принадлежат их авторам.

Контакты

Москва